Neptunia behöver förstärkning och vi söker därför en Virtuell Assistent som kan hjälpa till med följande arbetsuppgifter:

  • Uppdatera hemsida och göra nyhetsinlägg
  • Uppdatera kundregister
  • Mail- och kalenderhantering
  • Sociala medier (uppdateringar och skapande av innehåll)
  • Assistera/koordinera vid enklare marknadsföringsaktiviteter och annonsering
  • Översättningar sv-eng och eng-sv
  • Förberedelse av presentationsmaterial
  • Telefonpassning
  • Mötesbokningar
  • Assistera vid events and kurser

Du kan sitta var som helst i Sverige, på land eller på sjön så länge du har tillgång till internet, och vi ser gärna att du har minst 3-5 års erfarenhet av uppgifterna ovan och att du har jobbat på distans och är resultatorienterad, samt har minst 3 referenser och kan intyga detta. Arvode/lön efter överenskommelse. Kontakta Maria för mer info och ansökan: maria@neptunia.se